dinsdag 23 oktober 2012

Ottobre-broek

Op zoek naar iets dat de dochter min of meer zeker wel zou willen aandoen, kocht ik een paars jeans-achtig stofje met glitters. En toen ik in de Ottobre (4/2012) een "broek voor smalle meisjes" zag (model Flame), besloot ik me eraan te wagen.
Het patroon begint pas bij maat 104 maar ik knipte het gewoon zonder naad en het past.


Ik heb zo wel geen makkelijke blog-dochter die graag poseert voor de foto... 't zijn meestal actiefoto's m.a.w. ;-) maar: de broek is alleszins uitgetest en goed bevonden op school vandaag.

Hier was ze aan het mokken (ik weet niet meer waarom), even van geprofiteerd om een niet-bewogen foto te nemen. 


O ja: ineens ook een foto van het t-shirt mét model hé.


Paarse glitterjeansstof weeral van stoffenkraam.nl

4 opmerkingen:

  1. En de foto's bewijzen maar weer dat dit broekje ook heeeeeeerlijk zit als je beweegt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! En inderdaad ze kon er volop mee ravotten :-)

      Verwijderen
  2. O, nog een modelletje voor smalle meisjes? Dat moet ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja 't is echt een leuk modelletje! Ik versimpelde het wel wat (maakte er een valse gulp van en gewoon een gesloten tailleband).

      Verwijderen