vrijdag 18 mei 2012

Gewichtjes

Ik zag ze hier, hier en natuurlijk ook hier. Ik haalde mijn stofrestendoos boven - die vreemd genoeg (gezien het toch nog wel beperkt aantal naaisels op mijn palmares) al bomvol zit, en maakte dus enkele patroongewichtjes.
Ik stikte ze rondom nog eens door, en brak verdorie een naald op een rijstkorrel... 
Drie "kussentjes" werden gevuld met rijst en toen die op was, maakte ik er nog eentje gevuld met linzen. De linzen waren iets makkelijker om te topstitchen trouwens :-)

De dochter was er meteen dol op, op die mini-kussentjes. Ik moest ze dan ook gaan zoeken om er een foto van te kunnen maken. Ze bleken in ons bed te liggen onder mijn hoofdkussen.

Heb ze intussen ook al gebruikt, echt superhandig! Waarschijnlijk maak ik er nog wel eens een paar extra.


1 opmerking:

  1. Goed idee, moet ik ook eens werk van maken. Da's misschien een manier om stofjes die ik kreeg, maar niet echt super vind te verwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen