maandag 14 november 2011

Nog een omkeerbare tas

Maar dan wel een andere dan vorige keren. Deze keer heb ik die van very purple person eens gemaakt. (geweldige blognaam vind ik. Ik hou van paars, hahaha)

Foto's komen er aan... (toegevoegd intussen!)
Ben er best tevreden van! Leuk patroon, simpele tas, was op een paar uur klaar. Misschien dat ik bij een eventuele herhaling wel een paar dingentjes verander, misschien maak ik hem iets groter, of het armsgat toch want met een dikke trui aan vond ik het een beetje krap.

Ik gebruikte Ikea-stofjes, as usual... ik heb intussen nochtans al een mooie collectie niet-Ikea-stofjes maar ik durf daar om de een of andere reden nooit in knippen. Hopelijk gaat dat rap over, nogal onnozel anders!!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas ! Mooie stofjes ook.
    Leuk dat je mijn blog hebt ontdekt (en de give-away :-) )
    Uiteraard ben ik ook bij jou volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, en super, een volger erbij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen