woensdag 9 november 2011

Morgen..

ga ik hopelijk nog eens mijn naaimachien bovenhalen!
Het is er al lang niet meer van gekomen, sinds Schoten Stikt vorige dinsdag zelfs... als mijn dochter thuis is (zoals vorige week in de vakantie), lukt het sowieso niet.
Ze wilt dan meekijken/helpen en wordt dan heel boos als ik haar tegenhoud als ze bijvoorbeeld te dicht bij de naald komt ofzo; en ik vind het ook wel leuker om met haar te spelen dan, ze is geen "stilzitter" dus zou zich te snel vervelen. En momenteel heb ik ook niet genoeg ruimte eigenlijk.
Ik moet héél dringend eens opruimen en alles een plaats geven.
We gaan volgende maand ook verhuizen (een straat verder, gewoon een ander huurappartement, niks spectaculairs, een heel klein beetje groter dan ons huidige maar het heeft wel een tuintje), en ik hoop daar wat georganiseerder te worden (als bij wonder ofzo...) en toch een soort van naaihoekje te kunnen inrichten, zodat ik makkelijker eens "eventjes" een beetje kan gaan zitten stikken.
Want nu moet ik altijd eerst plaats maken op tafel en alles installeren en dat houdt me een klein beetje tegen.
En ik had de voorbije week of twee ook gewoon niet echt veel tijd.

Maar... morgen heb ik een paar uur compleet vrij... dus hoop ik hier morgenavond een naai-update te kunnen posten. Jaja, deze post is - buiten dus de aankondiging van de volgende post - totaal nutteloos :-)

(En volgende week heb ik een week verlof, ik heb nogal een overvloed aan overuren, dus daar heb ik ook hoge naaiverwachtingen van.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten