maandag 10 oktober 2011

De naam van deze blog

is al ettelijke keren gewijzigd in zijn korte bestaan. Ik kon maar niet beslissen (ja, ik ben zo'n ergerlijk, besluiteloos iemand). Dus moest er iemand door in verwarring geraakt zijn, sorry! Maar ik denk dat dat nog zal meevallen aangezien ik 0 volgers heb :-) dat heeft zo zijn voordelen!

Bij deze dus: it's all Lies! omdat ik Lies heet en omdat ik misschien wel alles dat hier verschijnt, verzonnen heb. Dus ineens bij wijze van "all persons ficticious disclaimer" en niemand mag boos worden als er iets niet klopt want ik heb u gewaarschuwd, voila zie, rechtzaken al bij voorbaat vermeden!

En de ikkenook blog-domeinnaam? Mijn dochter zegt dat zo graag "ikkennnnnooook!", daar kwam de inspiratie van... en aangezien er al zovéél blogs zijn van zovéél naaisters vond ik het wel passend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten