zondag 16 oktober 2011

Back to reality

Dit weekend was ik met 3 vriendinnen een weekendje naar Amsterdam. Het was echt super, ik had zo'n spijt dat we daar moesten vertrekken; had er echt nog een week of twee kunnen rondlopen denk ik (hoewel ik het thuisfront en vooral m'n dochter dan wel heel erg gemist zou hebben)

Maar echt een heel leuke stad, gezellig, proper, divers. Ik was aangenaam verrast eerlijk gezegd, ik moet toegeven dat ik niet verwacht had dat ik het zo plezant zou vinden... typisch Antwerps van mij zeker - geen enkele stad kan toch zo geweldig zijn als 't stad. Of toch, dus?

We hebben ook schaamteloos geluierd eigenlijk; we hebben niks cultureels gedaan ('k zal echt nog eens moeten teruggaan), alleen veel gegeten, geshopt, gelachen en uitgerust. En genoten van de kleine dingen die in het dagelijks leven zo ver weg lijken: bijna niet op de klok gekeken, enkel met onszelf rekening gehouden, domme running gags ontwikkeld over blote konten (ok dat doen we in het dagelijks leven ook wel eens), mansvolk gekeurd.

Ons hotel lag vlakbij de Albert Cuypmarkt en daar zijn een paar stoffenwinkels. Ik heb me heel, héél erg ingehouden (intussen al spijt van, of course), ook al omdat mijn vriendinnen het waarschijnlijk niet nodig vonden om uren tussen rollen stof te gaan rondhangen, en maar 2 stoffen gekocht. Van die langharige fleece, en een leuk bloemig stofke. Ze passen supermooi samen, en ik was van plan daar zo'n dekentje van te maken, maar ik denk dat ik het bloemenstofje toch voor iets anders ga gebruiken en nog eens een tricotje zal zoeken om bij de fleece te gebruiken.
Het bloemenstofke zou echt voor heel veel passen, een kleedje of rokske of een tasje of ritstasje... Het resultaat ziet u hier dan wel ooit eens verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten