dinsdag 4 oktober 2011

Nog 14 keer slapen

.. en dan mag ik weer gaan stikken in Schoten! Jaja ik ben al aan het aftellen. Vandaag de eerste dinsdag-bijeenkomst (en voor mij dus de eerste bijeenkomst tout court) en het was super. Dat was nu wel niet echt een verrassing, natuurlijk. Maar het waren allemaal toffe dames, dus 't was echt gezellig.

Heel veel werk heb ik niet verzet: patroontje eens fatsoenlijk uitgetekend (twee derde van de afmetingen van het origineel), stof geknipt en al ongeveer halverwege geraakt (ok, da's een beetje optimistisch gesteld) met het ineenzetten. En een paar handige tips opgestoken, heel tof dat er zo spontaan hulp geboden wordt aan de minder ervarenen (i.e.: ik)

Eigenlijk zou ik dringend eens mijn fototoestel moeten bovenhalen, enfin eerst alle achterstallige foto's uploaden want de geheugenkaart is vol namelijk, en dan kan ik ook eens wat foto's trekken & posten van mijn creaties. (Ik voel mij nu wel een beetje onnozel als ik dat zeg, "mijn creaties", ik heb ocharme 2 zakken gemaakt, dezelfde dan nog, zij het in een ander formaat. Maar toch!)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten